• Winkelwagen
    0 Product(en) € 0,00
    • 0 Product(en) € 0,00

» Bestellen

In de webshop vindt u ons complete productaanbod. Hier kunt u producten zoeken en bekijken. Om een product te bestellen klikt u op de knop 'Bestellen'. Als u alle producten heeft toegevoegd aan uw Winkelwagen, klikt u daar op 'Bestellen'. Volg verder de instructies die op het scherm verschijnen. Tot slot ontvangt u een orderbevestiging van uw bestelling, waarin u een samenvatting van uw bestelling, betaalwijze en persoonlijke gegevens kunt nalezen. Wij zullen uw bestelling vervolgens verder afhandelen.

» Betalen

U kunt op verschillende manieren betalen:

 

iDeal

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u altijd gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDeal (www.ideal.nl).

 

Bancontact

Met bancontact kunt u net zoals met iDeal vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen. U rekent af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Als internetbankierder in België kunt u vrijwel altijd gebruik maken van Bancontact. Kijk voor meer informatie op de website van Bancontact (www.bancontact.be).

 

Vooraf overmaken

U maakt het totaalbedrag van uw bestelling vooraf over. Hiervoor krijgt u instructies in beeld en kunt u per e-mail in de orderbevestiging nalezen. Nadat wij uw betaling ontvangne hebben wordt uw bestelling verwerkt.

 

Visa, MasterCard of American Express via PayPal (+3,4%)

Via PayPal kunt u veilig online betalen met uw Visa, MasterCard, American Express of PayPal saldo. PayPal brengt hiervoor transactie kosten (3,4%) bij u in rekening.

» Facturatie / BTW

Alle producten worden geleverd inclusief het op dat moment in Nederland geldende BTW-tarief. U ontvangt bij elke levering en/of per e-mail een factuur met daarop het BTW-bedrag. Bestelt u als bedrijf vanuit België dan kan de BTW verlegd worden als u bij het plaatsen van de bestelling een geldig BTW-nummer invoert.
LET OP: Na het plaatsen van de bestelling is het niet meer mogelijk om de BTW te verleggen of retour te ontvangen.

» Wilt u een bestelling laten verzenden?

Als u online een bestelling plaatst kunt u aangeven dat u de bestelling wenst te laten verzenden. Wij verzenden naar Nederland en België. U ontvangt van ons een verzendbericht met pakketnummer zodra uw bestelling door ons is verwerkt.

» Verzendkosten

Wij hanteren vaste verzendkosten van € 8,95 voor bezorging binnen Nederland, ongeacht het aantal producten. Afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze worden er eventueel betalingskosten gerekend. Deze kosten worden tijdens het bestelproces getoond vóór u de bestelling plaatst. Wij verzenden ook naar België, de verzendkosten daarvoor zijn € 13,95. Uw bestelling wordt goed verpakt en beschermd tegen beschadiging. Tevens wordt de bestelling verzekerd verzonden voor eventuele schade of vermissing.

» Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op de website kunt u direct zien of het product wel of niet leverbaar is en wanneer het product verzonden kan worden. Wij werken niet met levertijden omdat wij geen invloed hebben op het transport- en sorteerproces van de vervoerder en deze dus niet kunnen garanderen. Wij leveren veelal uit eigen voorraad om zo snel mogelijk te kunnen leveren. Kiest u voor betalen via iDeal dan kunnen wij uw bestelling direct verwerken. Als u een andere betaalwijze kiest wachten wij op binnenkomst van uw betaling. Hierdoor zal in de meeste gevallen de levering uitgesteld worden

» Ontvang ik een verzendbericht of bewijs als de bestelling is verzonden?

U ontvangt een verzendbericht met het pakketnummer van de zending waarmee u de verwerking bij PostNL kunt volgen. PostNL geeft hiermee een indicatie van de dag en tijdstip waarop zij uw bestelling bij u verwacht te bezorgen. Houdt er (zeker rondom de feestdagen) rekening mee dat door de PostNL getoonde informatie niet altijd actueel is en geen garantie biedt.
 
Op het PostNL depot in Den Bosch waar wij onze pakketten aanbieden, worden pakketten bij ontvangst niet ingescand. Nadat PostNL ze in de avond of nacht vervoert heeft naar het distributiecentrum worden ze gesorteerd en ingescand en vanaf dat moment bevestigt PostNL het pakket te hebben ontvangen. In geval van een vertraging in het transport- of sorteerproces van PostNL, ziet u daardoor mogelijk dat PostNL uw pakket niet heeft aangetroffen. Wij hebben uw bestelling echter wél bij PostNL aangeboden maar het is dan nog niet door PostNL verwerkt. Wij vermelden dit hierbij expliciet omdat PostNL hierover onduidelijk communiceert en PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging vanaf het moment dat wij het pakket op het depot aan PostNL hebben overgedragen.
 
Op het moment dat u van ons een verzendbericht ontvangt garanderen wij dat uw pakket dezelfde werkdag door ons bij PostNL wordt aangeboden. Kunnen wij uw pakket door overmacht toch niet op dezelfde dag bij PostNL aanbieden, dan brengen wij u daarvan per e-mail op de hoogte.
 
Wij registreren op het depot elk pakket dat wij aan PostNL aanbieden. Wilt u daarvan een bewijs? Neem dan per e-mail contact met ons op.

» Wilt u een bestelling bij ons afhalen?

Als u online een bestelling plaatst kunt u aangeven dat u de bestelling bij ons wenst af te halen. Zodra uw bestelling bij ons klaar staat ontvangt u per e-mail een bericht met het verzoek om ons te laten weten wanneer u de bestelling wenst af te halen. De bestelling kan daarna op afspraak vanaf de eerst volgende werkdag bij ons afgehaald worden. Klik hier voor de actuele openingstijden.

» Thuiskopieheffing

Per 1 januari 2013 is door de regering een verplichte thuiskopieheffing in het leven geroepen op een aantal producten zoals bijvoorbeeld PC's, laptops, tablets en externe harddisks. De hoogte van de thuiskopieheffing is per 1 januari 2015 verlaagd naar maximaal € 3,50 excl. BTW (€ 4,24 incl. BTW).
 
Uitleg regeling
De thuiskopieheffing compenseert makers en artiesten voor kopieën die consumenten van hun werk maken. Daardoor worden zij in staat gesteld hun creatieve werk voort te zetten en blijft het voor consumenten ook in de toekomst mogelijk om te kopiëren voor eigen gebruik.
 
Door technologische ontwikkelingen zijn de mogelijkheden voor het kopiëren van auteursrechtelijk materiaal de afgelopen jaren behoorlijk toegenomen. Het wordt voor consumenten steeds gemakkelijker om bestanden te kopiëren van CD’s, DVD’s, televisie, internet en andere media en apparaten naar onder andere computers, Smartphones, tablets en MP3 spelers. Daarom is er per 1 januari 2013 een nieuwe regeling van kracht. Door deze aangepaste regeling krijgen makers en artiesten een vergoeding voor kopieën die consumenten maken op alle blanco beeld- of geluidsdragers, telefoons, hardware of consumentenelektronica, waarop of waarmee gekopieerd kan worden. 
 
Vermelding op de factuur
De thuiskopieheffing moet door de leverancier bij de consument in rekening gebracht worden. Wij vermelden daarom bij het product, maar in elk geval in de winkelwagen, de hoogte van de heffing. Daarnaast vermelden wij de door u betaalde thuiskopieheffing ook apart op de factuur. Indien wij in de webshop of op de factuur geen thuiskopieheffing vermelden terwijl deze wel van toepassing is dan is deze bij de prijs van het product inbegrepen. Wij nemen in dat geval de thuiskopieheffing voor onze rekening en zullen deze voor u afdragen.

     

Gebruik van deze site betekent dat u onze voorwaarden, privacybeleid en disclaimer accepteert.
Copyright © 2003 - MINI-PC.NL